Amormarja replied

299 weeks ago




Total Drama All Stars > DOWNLOAD (Mirror #1)








Show Spoiler

Considero questo 0 su 10 nonostante il mio altro rating perché ci sono così tanti difetti in questa stagione. Trama terribile, personaggi improbabili, deragliamento di personaggi, interazioni inutili (come durante l'episodio 2 tra Gwen e Alejandro). Questo è un enorme schiaffo in faccia ai fan di TD e un brutto insulto all'intera serie. Vorrei poter vedere TDAS. Ne ho scritto una recensione mentre stavo recensendo Dragon Ball GT, anche se doveva essere per GT, ma ad essere sincero, odio GT e TDAS per le stesse ragioni. Il motivo per cui odio TDAS di più è perché mi fa rabbrividire ogni volta che ci penso, i personaggi sono più improbabili (Mike, Zoey, Cameron), il finale è risucchiato (non ricordo il finale di GT da quando non ho guardato in età), e gli ultimi due sono i peggiori personaggi possibili. Veramente? Dovevi scegliere Mike come vincitore ufficiale? Che mi dici di Zoey? <br/> <br/> È davvero una stagione pesantemente imperfetta che spero di non rivedere, anche se volessi, altrimenti potrei perdere alcune cellule cerebrali.

14 people from previous seasons return to the now radioactive free island, where they once again compete for one million dollars.
b0e6cdaeb1
Daddy download moviesHannibal movie free download hdThe Thief and the Cobbler movie in italian dubbed downloadStar Tours: The Adventures Continue movie free download in italianThe Avenging Silence full movie download in italian hdHercules movie in italian free downloadDownload Spider-Man 3 full movie in italian dubbed in Mp4free downloaddownload Power Rangers Wild Forceitalian movie download Superintelligence

YosypZmyrek replied

202 weeks ago

Good day, I want to tell you about our excellent service, which has been operating for many years and has an excellent reputation, we do an excellent job with any task and essay, if you want fast and high-quality work, please contact https://grademiners.com. Quality work at the highest level, we guarantee you success.

sturdilyguiltless replied

195 weeks ago

The national anthem of Latvia is called 'Dievs, svētī Latviju!', which in English means 'God Bless Latvia'. It was adopted in 1920. Both the music and the lyrics have been composed by Kārlis Baumanis.
Please log in to post a reply.